یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان

سلام 7 ستاره آسمونم

امروز سه تا مناسبت بود برام...

1.نقاشی ملیکارو کشیدم

2.قهرمان شدن استقلال خوزستان

3.تولد آبجی لیلام 24/2/76

این مرحله اوله نقاشیه تا ساعت 11و نیم مرحله دوم روهم میزارم امیدوارم خوشتون بیاد مخصوصا آجی ملیکا

و اینم مرحله دوم نقاشی آبجی ملیکا



نظرات شما عزیزان:

alma
ساعت11:47---11 تير 1395
سلام خیلی خوشگله .... دمت گرم عاقا نقاش
پاسخ یوسف:سلام سلام آلما خانوم ...ممنونم خاهش میشه قابلی نداشت... همین نقاشی توی وب ملیکا بود که خودش انتخاب کرد و بهم گفت بکشم...ممنونم از کامنتت...بازم سر بزنیاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ


پرنسس پاییزی
ساعت20:05---19 خرداد 1395
تولدش مبارک!
راستی این نقاشی ملیکا واقعا عالی!
استعداد دارید تو نقاشی اون زیاد
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام مرسی پرنسس..نظر لطفتونه آجی ...ممنونم که به وب خودتون اومدید و نظر گذاشتید...مرسی بازم بیایین آجی


neda
ساعت2:22---5 خرداد 1395
اونا چی هستن پایین نقاشی ها امضاته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام آره خب نقاشی که بدون امضا ارزشی نداره هههههههه حالا امضام خوبه یا بد؟


maryam
ساعت10:45---1 خرداد 1395
سلام مرسی موافقم با تبادل لینک
پاسخ:سلام سلام مریم خانوم ...الان لینکتون میکنم مررررررررررسی که دوباره زحمت کشیدین و به وبلاگ خودتون سر زدین...ممنونم از بابت کامنتاتون...راسی مریم خانوم در مورد کامنت خصوصی میام توی وبلاگتون جواب مینویسم بازم مرررررررررسی از کامنتتون
پاسخ:راسی راسی عید نیمه شعبان مبارک باشه مریم خانوم عزیز


maryam
ساعت19:44---31 ارديبهشت 1395
لاییییییییییییک
پاسخ:سلام سلام مریم خانوم ...ممنونم که به وبلاگ خودتون اومدین و نظر گذاشتین ...حتما بهتون سر میزنم و مطالب وبلاگتونو میخونم و نظر میدم...خوشحالم کردید مریم خانوم...مرسی از کامنتتون


ملکه برفی
ساعت12:24---30 ارديبهشت 1395
سلام یوسف اقا ممنون که سر زدی نقاشی های تو هم حرف نداره لینک کردم مرسی
پاسخ:سلام سلام سلام لیدا خانوم ...منم از شما ممنونم که از نقاشیهام تعریف میکنی....ببخش که جواب کامنتت رو دیر نوشتم....ممنونم که وبلاگمونو لینک کردین...منم با اجازتون وبلاگتون رو لینک میکنم....واقعا که نقاشیهای شما عالیه و طرحهای خوبی میکشین...مرسی از کامنتتون
پاسخ:لیدا خانوم بازم ازتون تشکر میکنم مرسی از کامنتت خوشحال شدم که دوباره سر زدید منم لینکتون کردم مرسی


هانی
ساعت20:01---24 ارديبهشت 1395
سلام سلام سلام....خییییلی قشنگه...هانی دقیق نمیتونه بگه کدومشون قشنگتره سیاه سفیده یا رنگیه....وای خدای من...واقعا استعداد داری...خو دیونه چرا نقاشی رو یه کم حرفه ای ادامه نمیدی؟...بخدا راس میگم...اگه حوصله رنگ آمیزی نداری قلم سیاهی بکش...روزی بیست دقیقه تمرین کنی کافیه...بخخخخدا جدی میگم...خوب...بازم تولد آجی لیلا مبارک....ایشالله هزار ساله بشن...توی این هزار سال هم تو همیشه باید مواظبش باشی حمایتش کنی...دخترا داداشاشونو از باباهاشون بیشتر دوس دارن...خوب...عالی...پست خوبیه...واقعا عالی کشیدی نقاشیو..دوسش دارم..
پاسخ:سلام سلام سلام دوست رفیق و داداش عزیز و مهربونم...روح وبلاگم خوش اومدی پسر...چشات خوشگل میبینن چشم آبی چشم قشنگ...باشه حتما حتما حرفه ای ادامه میدم ولی بازم میگم من هیچی از نقاشی بلد نیستم....همینجوری تفریحی برا دل خودم و شماها دوستای مهربونم میکشم...دارم کتابهای نقاشی رو دانلود میکنم تا خودم سر فرصت بخونم و تمرین کنم تا اصولی نقاشی بکشم...عاشق سیاه قلمم...از بابت تبریک تولد به آبجی لیلای خودت ،ممنونم ..مرسی بشی ریفیق عزیزم....مواظبش هستم باشه...خدارو شکر که از نقاشی خوشت اومد...مرسی از کامنتت
پاسخ:واااااااااااااااااااای بازم این پسره خندون و دوستداشتنی رو روی کامنتت گذاشتی ...مرررررررررررسی بشی پسر این پسر خوش خنده منو یاد خنده های تو میندازه پسر....بازم مرسی از این عکس کامنتت


ملیکا
ساعت19:06---24 ارديبهشت 1395
سلام عاقا یوسف

مچکرم خیلی قشنگه

تولد لیلا خانومم مبارک باشه

امید وارم ب هر چی میخواد برسه

از طرف مام بهش تبریک بگین

ممنونم
پاسخ:سلام سلام سلام ملیکا...آبجی مهربون خوبی؟ خدا کنه که خوشت اومده باشه از این نقاشی خودت...فقط شرمنده که دیر شد...خیلی هم دیر به قولم عمل کردم که نقاشی رو تمومش کنم...امیدوارم از دیر شدن نقاشیت داداش یوسف ات رو ببخشی...تولد لیلا جانم مبارک باشه ممنونم که تولدش رو تبریک گفتی...ایشاالله تولد شما و ملینا آبجی باشه تا بیام بهتون تبریک بگم...شمام هم ایشاالله به آرزوهاتون برسین...مرسی از کامنتت


ملینا
ساعت18:39---24 ارديبهشت 1395
سلام یوسف خوبی ؟
نقاشیی که کشیدی خیلی قشنگه
تولد آبجی لیلا هم تبریک میگم
موفق باشی
پاسخ:سلام ملینای عزیز...خوبم مرسی ممنونم که تعریف میکنی....مرسی از بابت تبریک تولد آبجیم...مرسی از کامنتت خوشحالم کردی ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 24 ارديبهشت 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 7780
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1